laurenscoster_logo_cmykKampanie marketingu one-to-one są coraz częściej używanym narzędziem sprzedażowym. Jest to jednak miecz obosieczny - źle przeprowadzona kampania może mieć odwrotne do zamierzonych efekty. Warto pamiętać o kilku żelaznych zasadach, dzięki którym zaplanowana kampania zakończy się sukcesem.

Pięć zasad marketingu spersonalizowanego wymienia Jan Biłyk, prezes  Laurens Coster. Agencja LC to jedna z nielicznych firm w Polsce, która realizuje wyłącznie takie kampanie, a swoje doświadczenie w tej dziedzinie buduje od 2005 roku. Współpracuje z największymi firmami w Polsce, m.in. z Telekomunikacją Polską, Orange, Play czy Carlsberg.

mroczneŻyjemy w czasach, w których wiele osób, także wierzących, ma styczność ze sferą okultyzmu i magii. Oni sami i ich najbliżsi narażeni są w szczególny sposób na działania Złego Ducha. Może to prowadzić do demonicznego dręczenia, a w ostateczności do opętania.

Książka Grzegorza Bacika "Pokonać mroczne siły" jest znakomitym przewodnikiem dla tych, którzy zmagają się z atakami Złego Ducha, dla ludzi, którzy nie są w stanie stwierdzić, czy to, co ich dotyka, jest działaniem Złego, chorobą psychiczną czy po prostu pechem, i wreszcie dla wszystkich, którzy chcieliby się dowiedzieć, czego muszą się wystrzegać, by nie znaleźć się w sytuacji duchowego zagrożenia.